Post by condzanrumoufic on Feb 4, 2022 1:44:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ monet avaimet hakkeroida ▞▞▞
▞▞▞ Scary Teacher 3D 2022 version ▞▞▞
Varsinkin tämä peli on todella hauska, voit ladata sen ja ja Google pelata sovelluskaupassa hyvin minulla on jossain missä on kissa häkissä II katso jokaista kellarin huonetta ja autotalli ja kissa ei ollut siellä annoin Stars a 4, mutta tämä peli on todella lataa pelottava opettaja 3D
SE JÄÄTTYY OHJEET!! ÄLÄ LATAA! Heti kun se alkaa, saan hiiren loukun ulos kaapista, asetan sen pöydälle ja siinä kaikki! Se jäätyy eikä anna minun tehdä mitään muuta!!! Lisäksi käynnistin sovelluksen uudelleen 3 kertaa ja edelleen sama asia!
Kaiken kaikkiaan tämä on todella hieno peli, se on todella hauskaa ja jännittävää, ja saamme sinulle eniten hyötyä, kun ilkeä opettaja huomaa, että juokset todella henkesi edestä, joten se on todella hauska peli ja suosittelen lataamista
Paras vaihtoehto kuin mikä muu
Lataa
Mulla ei oo päivitystä
Rakastan peliä ja mitä tahansa maksullista versiota, en vain maksa siitä, pelaan peliä uudelleen, koska se on sen arvoista kuin olisit tylsistynyt tai saisit ylennyksen tai jotain ja sinun on odotettava kuin tunti pelaamista. peli vie ajatuksesi pois siitä ja aika kuluu nopeammin
Hauska pelleily peli
21 - Annabella-Bos | Pekka Streng Lyrics, Song ... - SonicHits
Muuten ihan ok mutku se taso nousee niin ei pääse sin sisälle enää
Annan sille 2 tähden, koska ensimmäistä kertaa se ei toimi ja kaikki tasot meidän on maksettava tai nähdä mainoksia Olen vain 12-vuotias, joten avaa kaikki tasot ilmaiseksi
Pliis suomeksi en tiedä mikä tehtävä pitää tehdä
Ihan jees
3/5
Kyllästyy jos löytää toisen pelin tai sul on toinen peli... Ja sun peli mikä sulla on kyllästyt siihen kun sulla on tää peli...
Mulla on vieläkin Halloween päivitys
Aina kun yritän pelata moninpeliä, se kertoo minulle, että nettiä ei ole saatavilla, mutta wifini on ollut päällä ja pidin myös mobiilidatan päällä, sitten myös 100 kolikolla yritän pelata moninpeliä ja sitten se sanoo myös, että internet ei ole käytettävissä auttakaa minua ja ratkaisemaan ongelma. bugi
Se on hieno peli, se on vain niin ärsyttävää, että voit pelata vain kahta niistä ja lopuista joudut maksamaan
Aion antaa 2 tähteä, koska kaikki on nyt ostettu, enkä pidä siitä tarkoitan, että pidän tästä pelistä, mutta ei silloin, kun sanotaan, että ostan, heidän pitäisi poistaa tämä osto, ja myös kun poistan sovelluksen, palaan tasolle ja minulla on suorittaa sen uudelleen ja se on turhauttavaa. Oho!
VIHAAN tätä peliä.. Jos olet alle 7-vuotias, älä lataa hänen sovellusta! Aina kun haluat pelata sitä, se jäätyy ja se ei jääty elektroniikkasi takia👹👹👹
Outo
Peli on todella hauska ja kun tarvitset nauraa, se voi todella saada sinut nauramaan, mutta jos olet erittäin herkkä, älä pelaa tätä peliä, koska olen yksi niistä tasoista, joilla pidät hänestä tulessa, vaikka se on erittäin hauskaa
Laitoin 3 tähteä vain siksi, että se tarvitsee wi-fi-yhteyden ja kolikon saaminen on vaikeaa. Myös se lehti, johon laitoimme sylinterin hänen kirjaansa, on viallinen, eikä siinä näkynyt sylkiä tai hanskoja, joita katsoin KOKO talossa, eikä edes YHTÄ hanskaa tai spiter ja se sai minut hukkaamaan vihjeitäni, mutta muuten se on MAHTAVA peli, joten voitko korjata sen? Kiitos ja haluan rahani kolikot ja vihjeet takaisin, kiitos lol kiitos!
Vau, olen pelottavin pilailija!
Hyvä mutta jotku maksaa 😕
Annoin tälle yhden tähden, koska olen odottanut yli kuukauden lukua 5, jonka he sanovat olevan jo julkaistu. He sanovat nyt, että uusia tasoja on ilmestynyt, ja arvaa, mitä minulla ei ole niitäkään. Peli on hämmästyttävä, konsepti on hämmästyttävä yksityiskohtineen ja pelin grafiikka on hämmästyttävä. Peli on erittäin hauska ja ehdottomasti lataamisen arvoinen, mutta siitä tulee hyvin toistuvaa jonkin ajan kuluttua ja alat kyllästyä pelaamaan samoja tasoja yhä uudelleen ja uudelleen.
Hyvä peli
Peli näyttää hyvältä, mutta jos päätän olla katsomatta mainosta, älä yritä pakottaa minua katsomaan sitä heti sen jälkeen. 30 sekuntia sisään ja poistettiin juuri sen takia
Tämä peli on hämmästyttävä. Voit tehdä pilaa rouvalla, ansaitset kolikoita voittamalla joka kierroksen! suosikkini on luultavasti hiiri, vaikka rouva ohjaa sinua kaikkialla missä menet, se on silti hauskaa, voit vaihtaa hahmoasi ja sotkea esimerkiksi siellä on teaser-tila, jonka voit voit tehdä mitä tahansa, mitä haluat tehdä Mrs t:lle. Siellä on myös moninpeli, joka on paljon hauskempaa, joten moninpelissä Ms t saat lapsen kiinni. Suosittelen tätä peliä täysin 😁.
Roskakori
En saanu mitään aikaseks
Pidän tästä sovelluksesta, minulla ei ole sanottavaa"🤟👍👍, mutta se on yksi taso vapautettu ja lisää avattuja tasoja saadakseen rahaa 👎👎
Paras peli
Annan sille 3, koska olen pelannut tätä peliä 3 vuotta ja siinä on ollut niin paljon mainoksia, enkä voi edes pelata vähintään 20 minuuttia ilman, että näkyviin tulee mainoksia, kuten "haluaisitko voittaa rahaa" kuten ei niin voi korjata sen
On tämä vaihe, jossa sinun on laitettava pommeja joulukuuseen. Tein kaiken, mitä se käski minun tehtäväni suorittaakseni haasteen, mutta! se tappoi minut joka tapauksessa älä tee tätä haastetta, ei ole reilua pelata tätä peliä huijatuksi tällä lavalla, katso lisää, niin pääset toiseen haasteeseen ilmaiseksi!!😡😶😡
Tämä on hauskin peli, ja koska se on vähän kuin Matilda ja se on suosikkielokuvani, mutta joskus kun pääsen peliin, niin videon näen, etten vain mene pois, enkä pidä siitä ja jotain muuta voittaa. aikeissa voittaa mis t glitchd pois ja vihaan sitä, mutta korjaa se
Nämä uudet tasot vaikeutuvat, koska se ei kerro minulle, mitä etsiä ja pukea päälle!!! Ja tee kaikista uusista tasoista ilmaisia. VAPAA!!!! ILMAISEKSI!!!!
1 tähti, Kuten 2 minuuttia sitten, sain sovelluksen, ja kaikki on kuin hiirenloukku pöydältä. Painan toistopainiketta nähdäkseni hahmoni kävelevän itsestään ja sen pysähdyksen jälkeen siirryn eteenpäin ja yritän kääntyä. Mutta se ei toiminut, ainoa asia, johon kävelin, oli seinä, ei ovi. Korjaa tämä ongelma
Lataa ilmaiseksi Scary Teacher 3D Androidille. Katso näyttökuvia, lue käyttäjien arvosteluja ja vertaa sen luokituksia. Scary Teacher 3D - Ilmainen sovellus
Kiva peli 😂
Annan sille 3 tähteä, koska kuinka nopeasti kestävyys laskee ja kuinka kauan kestää muiden lukujen avaaminen. Antaisin sille 5 tähteä, jos se ei olisi sitä.
Pidän tästä pelistä yhdellä tähdellä, koska luvut voivat olla ilmaisia, koska se tekee pelistä hieman lyhyen kaikille niille, jotka ovat lapsia ja pelaavat tätä. Jos näet tämän, olisin iloinen, että teet luvuista ilmaisia!
Sen sydän hakkaa pelata, mutta hyvä puoli se on erittäin hauskaa, mutta vihaan kun miss t lukitsee kissoja, tarkoitan kuka tekee niin rakastan kissoja